måndag 30 november 2009

Monday - November - I´m in love


Åh denna vackra kvinna...Hon har varit en favorit hos mig sen jag såg henne första gången i Sweet November. Måste se den filmen igen. Jag va en sucker för romantiska/drama filmer när jag var yngre. Nu inte lika mycket för jag har blivit så blödig med åren så jag blir ledsen på riktigt när jag ser en sorglig film.
Fast jag skulle verkligen kunna tänka mig att se Romeo + Julia nu med regnsmattret mot rutan pch tända ljus. Den e ju så fruktansvärt vacker och det soundtracket är så förbannat bra...Bland annat finns en låt med som jag vill ha som ingångsmarsch på mitt bröllop om jag nån gång gifter mig.
Jag skulle iofs kunna ha hela skivan. Kanske ska ta temat också när jag ändå är igång.

Det är tydligen kärlek som vandrar runt i mitt huvud, kanske för att min älskling va lite extra romantisk igår och åkte till mitt jobb och gav mig en godnatt kyss för att vi inte sovit ihop på hela helgen.
Nej nu får jag sluta..Herregud!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar