onsdag 25 november 2009

Me woman? no dont think so..

Jag tror att jag är en av de människor på jorden som tillhör det kvinnliga släktet som aldrig lär mig hur min kropp fungerar.
Såhär är det för mig nästan varje månad.

Gud jag känner mig fet och ful idag, va konstigt det är som att allt har svällt upp..hmm.
Shit va trött jag är vill bara sova hela tiden vad kan det bero på?
Blir kallsvettig och konstig och mina pattar är helt plötsligt snudd på D kupor.
Känner mig väldigt instabil i humöret och blir virrig som en yr höna.
Börja nästan gråta igår när johan beställt grön curry istället för röd.
Helt plötsligt har jag en aptit som 5 storvuxna karlar.

Ja vad kan det vara?? Kristina Lär dig någon gång!!

Så här är det jämt sen när den underbara saken kommer som vi kvinnor fått äran att stå ut med så blir jag lika förvånad varje gång.

Jag skulle nog varit kille egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar