tisdag 17 november 2009

Tisdag

God morgon darlings!

Jag sitter här i soffan med världens finaste hund i min famn! Han ligger nästan på tangentbordet..har precis varit ute med honom i duggregnet men idag va det faktiskt bara mysigt för jag hittade johans mössa som är skitstor med en boll mitt på huvudet, så jag drog på mig den och voila jag frös inte. Jag är inte riktigt nöjd med min blogg design så jag måste mixtra lite med den..vet inte hur den ska få se ut och jag är så otroligt otekniskt..Ska dricka mitt kaffe och göra ett försök iallafall. Ska träffa Anette sen..Saknar henne!Hon ska få återberätta filmen 2012 som hon såg igår..Jag klarar inte riktigt av att se såna filmer, jag blir så deppig. Om jorden ska gå under nån gång så vill jag gärna ha tackat för mig innan dess och 2012 känns lite fööör snart..I´m not done här..har ju knappt börjat!


Lite bilder från i Söndags, Jag o johan va på Höganäs Brasseriet och käka...Det va varmt som en bastu därinne men god mat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar