onsdag 25 november 2009

Ge mig julkänsla

Vet ni en sak, jag har inte den minsta lilla ynkliga julkänslan i min kropp! Det är så tråkigt jag vill ha det. Men idag till exempel på Ikea så har dom julpyntat överallt, det va julmusik på och jag kände...INGENTING. Usch kan min likgiltighet bara ta och dra, jag hatar den känslan. Men catharina kom ihåg att du lovat mig glögg och vandring på stan 1:a advent. Då kanske jag får lite feeling.

Ikea gick fantastiskt bra..haha. Anette gick loss och jag försökte va smakråd..Fick henne faktiskt att köpa en lampa som va lite ball. Vi traska runt där i några timmar sen va det dags för korv of course för att fullborda Ikea upplevelsen. Sen fixa vi lite hemma hos henne och jag tror det blir toppen det vi köpte. Jag blev ju sjukt sugen på att göra om allt hemma nu.
Sen traska jag och pomis hem i skyfallet och kom hem som blöta hundar båda två. Puss



























































1 kommentar:

  1. Såklart det blir GLÖGG!! puss på dig vännen!

    SvaraRadera