fredag 6 november 2009

Hejsan!

Sitter och latar mig i soffan ska egentligen träna men funderar på om jag ska gå och sola istället så jag blir lite mindre genomskinlig.
Jag fick hem en concealer idag från face som jag beställt, den va faktiskt riktigt bra så nu ser jag lite mindre ut som en död zombie under ögonen. Den va nästan lika bra som YSL:s concealer som jag alltid vill ha men den är lite för dyr för min plånbok just nu.


















Så tjusig ser den ut..
Min lilla Pomis är lite nere idag, och det kan jag nog tacka min kära man för. Han klampa in runt 3 tiden inatt och skrämde slag på lill vovven.
Ska vakna till liv lite här så skriver jag mer sen..Koffeinkick kom och ta mig!!!
















Jag och pomis i Sigtuna i somras Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar