fredag 1 januari 2010

2010 Here I Come

Då va det 2010..Jag ska för det första ha en vit månad..den huvudvärken ja hade imorse va ej okej!
Igårkväll va trevlig, först lite drinkar hemma hos oss jag och grabbarna..sakna lite kvinnligt sällskap får jag erkänna, sen drog vi ner till Salt och åt middag och drack MASSOR med skumpa..och fisherman..uh!
Där satt vi till runt elva sen tog vi en taxi hem t mats o sofia. Vi va ute nånstans i salabacke vid 12..jag typ missa hela grejen..orutinerat av mig men en flarra champagne hade ja under armen iallafall..
Sen blev det lite kaos men det hör nyår till nästan. Sen fick jag o johan inte tag i nån taxi hem utan fick GÅ hela vägen..jag i klackar och då slog huvudvärken till den med. Johan blev arg för hans nät inte fungera och sula sin mobil i snön x antal meter..Och då blev jag arg på honom och börja ha massa haranger om att man minsann ska ha respekt för saker och det är inte alla som har råd med en mobil o hej o hå, vilket iofs är sant men kanske en onödig grej haha..Det är kul när man e nykter för då garvar man åt hur man kan hålla på ibland..Jaja vi kom hem och Johan försökte mata mig med en varmkorv o bröd me ja somna som en stock..
och idag har jag mått som jag förtjäna..Men det känns bra att det är ett nytt år!
Nu ska jag fokusera på att göra det JAG vill och detta år ska bli det år då jag förverkligar saker. Inga Hämningar kanske är ett bra motto..Och jag ska vara snäll mot min kropp genom att äta nyttigare och dricka lite mindre..
Yeeeyejj Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar