tisdag 26 januari 2010

Shopping

Nu är jag hemma igen..och det blev två så himla fina tröjor/tunikor dom gör sig inte riktigt på bild men lite kan man nog se..Så nu måste jag sälja något. Min nya policy (som jag aldrig följer) men ändå En in en ut!
Sen köpte jag en ny foundation från isadora faktiskt och den va skitfin och billig. När det gäller smink så tycker jag oftast att billigt är lika med skitkvalité men jag blev positivt överraskad. Jag e så blek nu by the way..pale pale pale. Men tänker inte sola..no no! Så jag tänkte att blek kan bli det nya svarta eller nåt.
Sen sprang jag in på Cubus och sa hej till supersnygga och trevliga Angelica, jag fick låna filmen The Notebook av henne, så himla snällt!!Så nu ska jag snart kolla på den..men först ut m vovven och äta lurre :)





Jag tyckte huden blev jämn och fin av isadoras foundation.

1 kommentar: