lördag 16 januari 2010

Mitt huvud bultar..

har sovit för lite inatt..grannen poppa musik till 4 snåret och det är verkligen så sjukt himla lyhört i detta hus.
Vi har sagt till 2 gånger. Julafton va värst, då hade han party till 7 på morgonen!!och när johan skulle till jobbet så gick han upp och sa att det nog va dags att stänga av musiken, dom va inte i närheten av att sluta festa. Så nu är vi officiellt surkärringparet in the building! Men jag skiter i..lite respekt för min skönhetssömn kan man ha va??Nästa gång tar jag med mig den här och går upp och skrämmer skitungarna hehehe..


2 kommentarer:

  1. Tillochmed dödshet som blondie!!! FUUUUBBIGT VÄRRE! ;-)

    Hoppas du mår grejt gumman. Tar me filmen till jobbet på måndag och låter den ligga inne på kontoret, så kan du komma precis när du vill och hämta den :-) Puss!!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket!!Hoppas du haft har en fin helg vackra du kram

    SvaraRadera