söndag 31 januari 2010

Movie night

Ikväll är det Frank Wagner movie igen, fast jag har hört ryktas att han inte är med så mycket i nummer 4, stämmer det??Det är ju hans roll som gör filmerna, tråkigt om dom tar bort kryddan liksom..Man behöver ju lite chilipulver på Johan Falks bleka bringa.
Jag har städat som en galning och nu känns det så himla bra. Jag tror på att har man kaos hemma så är det också kaos i ens huvud.. I vilket fall så känns det mycket bättre när det är ordning på prylarna.
Jag ska se på film hela kvällen och börja pyssla med en ram som jag ska fixa till.
Spelade in Vicky Christina Barcelona också som gick på nån av filmkanalerna, det kan vara en av mina absoluta favorit filmer so far..två av världens vackraste kvinnor i samma film Penelope Cruz och Scarlett Johanson som spelar mot dödsheta Javier Bardem, manligheten personifierad..What´s not to love??Sen älskar jag personligheterna i filmen, alla är så komplexa och kluvna och komplicerade finns nåt jag gillar skarpt med lite tvistade personligheter, kanske att jag känner igen mig :)

Javier...


Insane Beauty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar