söndag 17 januari 2010

Lördagkväll-SnabbaCash-Vurpa-Bj

Sitter i soffan och väntar på frukost, Johan handlar jag ska göra, bra deal.
Blir omelett med purjolök och pepparsalami.
Va ju på Snabba Cash igår som Birger Jarl styrt upp sjukt bra måste jag säga.
Först sladda jag o Johan in på Plock och träffa upp Marie och Medhi som fyllde år, tog ett glas vin och snacka lite sen tog vi oss till BJ vid åtta där Annie och Andreas stod och vänta utanför på oss. Jag blev då lite för exalterad och glömde bort att det va sjukt halt ute och jag hade höga skor så PRECIS bredvid kön så gör lilla Stina VÄRLDENS vurpa!!!!Tjong med benen åt sidan och huvudet prickade stolpen som stod där så passande perfekt och jag skriker mitt värsta kärringskrik, högt och i falsett och sen börjar jag asgarva och alla springer fram och tror att jag skadat mig allvarligt men jag kände ingenting. Tror det såg läskigare ut än gjorde ont!Men, mina vänner, det är så man gör när man vill bli ihågkommen hela kvällen ;) Make an entrance. Sen fick jag ett glas skumpa och då blev jag ännu gladare.
Sen traska vi till spegeln och jag kan ju säga att spegeln har nog aldrig haft en så snygg och uppsnofsad pubilk som igår och inte så många kissnödiga biobesökare heller för den delen. Alla hade ju säkerligen tagit nåt innan så väldigt många behövde tränga sig ut. Johan inkluderad. Han nocka ner 3 popcorn skålar och trampa folk på tårna på vägen ut så när han kom in igen så satte han sig längst ut på raden istället och jag satt o undra var han tog vägen haha.
Filmen va riktigt bra tycker jag. Grymma skådisar, snyggt filmad, balla scener.
Jag blev imponerad och stolt över svensk filmindustri.
Men som alltid när film är efter en bok så kan man ju inte ta med allt. Och går man dit och vill se boken i filform så blir man besviken. Men om man skiljer lite på bok och film så har man en grym filmupplevelse framför sig, enligt mig då.
Efteråt knalla vi tillbaka till BJ helt spiknyktra, kändes skitkonstigt haha. Jag drack nån drink, dansa lite och sen drog vi hem vid 2 tiden. Man va inte helt på g men det va trevligt..
Nu ska jag äta frulle..Va har ni gjort i helgen? Tell me..Puss på er

4 kommentarer:

  1. haha oh fifan för att vurpa för pubilk! hade jag velat sett! haha!
    Du vilken kväll passas SATC afton för dig, prata med din vän Fimp så styr vi upp! Pronto!=)
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Haha kul med en vurpa,alla fall i efterhand.våran helg har bestått av middagsmys och pulkaåk,och faktiskt en vurpa som dock resultera i smärta...men den stod gubben för!kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ja det hade varit kul om det fastnat på film för det såg nog helt sjukt ut!
    Nej men gud gjorde han illa sig mycket Nikki?
    Jag ska snacka med fimpen Friday så styr vi upp detta snart åhh längtar :) Puss på er

    SvaraRadera
  4. Nja,det är lite oklart,såg inte så farligt ut igår men idag var det svullet som satan,kanske måste åka och "tappa" knät på vätska.Stackare.Kram

    SvaraRadera