lördag 23 januari 2010

Saturday night fever

Jag har ont i huvudet, vår granne tänker jag få vräkt nu! Va e det för himla stil att komma hem och pumpa musik halv 4 på morgonen..helt seriöst så verkar han tro att han bor i en studentkorridor!Jag e lättväckt och jag kan inte sova, himla nörd!!klockan 6 stängde dom av..och det hjälper ju uppenbarligen inte att säga till, det har vi gjort 3 gånger så nu blir det högre instanser på en gång så han får lite eld i baken..snorunge!!
Och godmorgon på er fina ni, jag e inte på dåligt humör men kände för att hälla ur mig en harang..jag mår helt ok förutom mitt huvud då..Nu ska jag lägga en ansiktsmask och försöka få mitt ansikte att se mänskligt ut..det kan bli svårt idag, blek och glåmig som man e..ska duscha och fixa lite så hörs vi om en stund igen..
Jag vill ha skvaller från flickorna som va ute o svira igår också..vakna och blogga nu flickor ;)
Puss


4 kommentarer:

  1. Åååh, grannjävel! Jag hade kastat en smygbomb i brevlådan och sprungit upp till mig igen om jag vorde du (; Hihi.

    Ska uppdatera senare,tååålamod stina (; först ska jag klura ut ett sätt att bli av med min baksmälla! hihi.

    hoppas du mår toppen finis!! puss puss

    SvaraRadera
  2. haha, e det på den nivån :)
    klart ja har tålamod :)
    och jag har glömt hämta filmen får göra det nästa vecka kram på dig fina

    SvaraRadera
  3. tihi, sötnos!
    Du, det där lär du ju styra till! NOT OK lixom att pumpa musik that late! =/

    SATC fest, snaaart? =)
    kan inte på lörd dock.

    Puss!

    SvaraRadera
  4. ja nu måste vi styra upp den där festen!tar tag i det i veckan pronto :) puss på dig fina friday..

    SvaraRadera