onsdag 6 januari 2010

På tal om att få till det...

Hahahaha..jag sitter o asgarvar här hemma i min ensamhet, eller jag e inte helt ensam jag har 2 hundar i mitt hus och dom är orsaken till att jag skrattar! Min vovve är en avelshund och ska alltså sätta på den här (bauta stora) chihuahuan som är hemma hos oss. Dom har inte fått till det alls..Jag tror inte dom är kompatibla i sänghalmen för hon har varit här i typ en vecka (lång historia) Nyss iallafall så försökte pompom sig på henne igen, det funka inte och va gör han då?..Jo han pissar henne rakt upp i härligheten!Då dog jag av garv! Dålig humor..Hon fick sig en golden rakt upp!HAhahahaha..Orkar inte!

Läste just Fridays blogg och Friday jag e också Paradise Hotel junkie..det är hemskt nästan men våran tv höll på o muppa sig och hacka på just kanal6 igår och jag fick panik..dom skulle ju just börja med pandoras ask..aaahhh!Man blir ju beroende av skiten vare sig man vill eller inte..Bäst hittils är ju att Stefan knulla med strippan och sen går han och sätter på Erika typ 3 min senare..Uhhh!stackars brud! Jag undrar verkligen hur det känns att se det på tv i efterhand, det kanske kändes naturligt där men fy vilken ångest när man väl är hemma i verkligheten.

Ska träna med Sofia och Mats kl 11 så borde börja fixa mig nu.
Sen ska jag försöka göra något meningsfullt idag också..typ köpa en situation sthlm, en man har stått och sålt utanför st:per men jag har aldrig haft kontanter när jag gått förbi.





Smack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar