torsdag 28 januari 2010

Ikea

Nu ska jag strax åka till Ikea med Anette o hennes syster..tråkigt att Johan har mina pengar så det blir väl kolla ut grejer o köpa sen om jag int kan handla på krita sålänge, Jossan jag säger ditt namn då borde ju saken va biff ;)
Nä men hur som helst så behöver det rustas upp lite här.
Jag skulle behöva klämma in ett träningspass nånstans idag men får se hur det går med den saken..måste städa också ja ni hör ju det är Smockat med grejer..pöh eller inte men det beror på hur man ser på saken..man måste ju hålla the spirit uppe va..
ikväll kommer 2 vackra hackers och hjälper mig med photoshop och bloggfunktioner och sån skit som jag total suger på men som jag känner är nödvändigt att jag lär mig om jag ska pyssla med bloggande. Angelica och Friday hjärtligt Välkomna! Jag återgäldar självklart deras handyjobb med Vin...hos mig får man lön för mödan..
Ja det är väl det som händer idag..Fast jag ska självklart blogga under dagen..just det, mobilbloggning måste jag också kolla upp ikväll..Jag e trött idag med..kan inte sova när jag har min äckliga mördarvecka..Men glad e jag för det..
Hörs Later..Puss

2 kommentarer:

  1. Yes do it Stiiiina. Hälsa från moi så bjuder de nog på kalaset ;) Puuuuussss

    SvaraRadera
  2. Det funka som en charm, jag bara gled förbi kön )

    SvaraRadera