söndag 10 januari 2010

Frossa, snacka, leva

Jag mår illa..usch!Jag har konstant proppat i mig saker idag, jag tror att det är psykologiskt för min kropp vet att imorgon börjar mitt eget bootcamp, så jag har liksom bara gapat och svalt allt som kommit i min väg..godis, nachos, pizza och även om jag mår illa så sitter jag just nu och tuggar på en salt döskalle..
Kom hem precis från en sväng på terassen blev ett glas vitt och snack..
Nina åker till Las Vegas imorgon..tror ni att jag är avundsjuk eller??Snart måste jag styra upp mitt liv och också resa nånstans, det va för länge sen jag va utomlands nu.









Ivan får hålla hårt i sin fruga i staterna så inte nån jänkare sätter klorna i denna vackra skapelse, för jag vill att du kommer hem igen.. :)





































En dagens outfit (Höhö) Nu måste ja kolla johan falk puss

2 kommentarer: