lördag 2 januari 2010

Första Lördagen 2010

Åh va skönt o vakna helt utvilad, igår blev ju mest soffhäng och pizza, godis och cocacola!
Men nu är det finito med det.
Jag har haft en lugn morgon och lusläst Per Morbergs kokbok, det är inte bara recept utan han skriver om sitt liv emellan recepten. Jag gillar honom skarpt!
Han tar fasta på traditioner och jag strävar efter att göra samma sak (just nu suger jag på det) Men jag gillar människor som värdesätter småsaker och tycker att dom är viktiga.
Så jag blir inspirerad av hans kokbok, och ska testa hans biff rydberg recept senare idag..spännande!
Nu väntar vi på Johans pappa som ska komma och köpa en tvättmaskin, så vi har fått avboka en lång skogspromenad (pretantiöst..haha) och ett brunchförslag men det är han värd johans pappa..
 Vi hörs sen då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar