söndag 3 januari 2010

Festprisse?

Jag tycker en sak är så himla störande, det är att jag älskar att gå på fest, klä upp mig och dricka champagne eller andra sliskiga drinkar, dansa och ha kul... MEN..jag orkar inte va bakfull, hyn blir ful, man blir fet och oftast lyckas man dra några drinkar för mycket och då får man ångest dagen efter..Man har en rejäl fylla på nyår och lovar sig själv att aldrig mer göra om samma sak och ändå sitter jag här och e sugen på vaddå? jo en partykväll m massa drinks..
Vad ska man göra en lördagskväll egentligen om man inte e sugen på film, chips och soffhäng? Jag är även för lat för att flytta mig utanför mitt hem när det är minusgrader ute och inte vankas festligheter..så här ligger jag i soffan som en död fisk. Jag har lagt ansiktsmask på Johan och grejat men då somna han såklart..Han e som skalman..vips så drar han in huvudet o somnar. Så ingen action blir det heller..Ilandsproblem..
Kan dom inte uppfinna ett piller som gör så att man inte blir bakfull, fet, ful och som skyddar njurarna..det hade ju varit himla trevligt.
Eller så dricker du med måtta Stina..Ja just det..Det kan man ju göra...
Nej nu svamlar jag bara...Skål på er som har nåt o skåla med..Och missförstå mig inte, jag bangar absolut inte på en dansa hela natten kväll, men jag måste bara börja välja mina tillfällen..
Imorgon blir det gymet..synd att dom inte har öppet lördagkvällar/nätter då hade jag stått där och pumpat till Scooter som en anabolaslukande världsmästare i tungvikt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar