fredag 15 januari 2010

Eftersnack(s)

Jag har träningsvärk i magen..och nej inte för att jag tränat utan jag har spänt ut musklerna med all mat jag proppat i mig. Vi har en riktigt gammal hederlig myskväll med pizza,chips,dipp o godis..MUMS! har kollat lite slött på lets dance och höll på att spy upp allt jag ätit när Marcus Birro dansade..vet inte vad det var med honom men han kändes bara så snuskig på nåt sätt..typ en sån där kille som kommer fram på krogen och flåsar en i nacken och tror att nu gick kåt reseptorerna igång hos bruden..Han har nån överlägsen attityd som jag inte pallar med..Han lyckas ju iallafall provocera det får jag ju ge karln för sitter jag och stör mig på hans sätt och lilla putande ölmage..Men sötaste va ju willy från bygglov..så himla skön gubbe!!
Äh nu äter jag lite mer och grundar för imorgon..
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar