måndag 11 januari 2010

HAlloj!

Va gör ni??
Jag äter frukost nu..en aning sent, men lite jox kom emellan!Ska träna sen..Vilka är med mig? :)
pepp pepp pepp!!
Jag måste hålla det här nu fram till sommaren..Jag fasar för uteseveringarnas öppnande på våren, rosén flödar och jag styr kosan dit som att jag vore radiostyrd. Gaaaahh!
Men nej det går inte..jag fyller 25 år i April..Stina det är inte okej det här längre. Nångång måste man ju ha en kickass body!
Nu har jag tjatat nog om detta ämne..så nu återstår ju att bara göra det.
Och skaffa ett bra jobb! Så..

3 kommentarer:

  1. Vad jobbar du med för tillfället?ha det bra kram

    SvaraRadera
  2. ska vi köra ett pass imorrn, tänkte gå på step 18.30!
    =)
    puss

    SvaraRadera
  3. Haha, friday du snackar med en brud som har noll kordinations förmåga, du vill inte gå på power nåndag istället?

    Nikki: Jag jobbar lite extra som personlig assistent åt min pappa och söker jobb utöver det. Vill ha en heltidstjänst..

    SvaraRadera