måndag 25 januari 2010

HÅRKULÖREN

Några 1000 lappar fattigare är jag nu..Trevligt...
Jag ska träffa sofia snart, det va ett tag sen vi sågs nu vi ska ta våra små vilddjur och gå en promenad ska bli kul att catcha upp lite.
Jag är ju en person som ständigt måste joxa med mitt hår för att jag tycker det är kul och för att jag älskar förändring när det gäller hår. Nu börjar jag få tillbaka lite kvalité på håret så jag vill inte bleka sönder det utan ta det i lugn takt, det börjar dessutom bli ganska långt upptäckte jag nyss. Men jag har hittat färgen som jag kommer sträva efter nu och det är Rihannas nuvarande hårfärg. Jag tycker den e så himla snygg. Har ingen aning om vem mannen på bilden är, han har inget med texten att göra hehehe..Det va den enda bilden jag hitta som visade färgen bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar