söndag 24 januari 2010

För mycket..

Jag är inte emot plastikoperationer på något sätt men jag blev plötsligt väldigt chockad och kom till insikt om att det kan verkligen gå så fel och för långt alldeles nyss. Alla inbitna The Hills fans vet ju om att Heidi opererat sig, och har ni läst expressen idag så har ni säkert läst om de 10 olika ingrepp hon gjorde på samma gång för ett tag sedan. Alltså under samma operations tillfälle gjorde hennes plastikkirurg 10! ingrepp på henne. Det är mycket och det va inga små ingrepp.
På en blogg jag följer hittade jag en snutt från en intervju som nån hollywood kanal gjort med henne. Hon berättar om operationen och vilka specifika ingrepp hon gjorde och att hon efter operationen höll på att dö på grund av för mycket smärtstillande preparat och skit som dom pumpat in i hennes kropp(samma som Michael Jackson dog av).Fatta va tilltyglad man är efter en sån operation det gjorde mig ledsen och sorgsen för hon såg så tom ut i ögonen när hon satt där och berättade, men hon va jättenöjd och tyckte att det hela hade varit en andlig upplevelse lika mycket som en fysisk i och med hennes nära döden upplevelse. det kändes som att hon verkligen tappat bort sig själv..Hon sa att hon gjort många av ingreppen på grund av elaka kommentarer i tidningar.Hela hon var ett om möblerat face och kropp. Jag kände att det blev för mycket. Att man utsätter sig själv för risken att dö för att se perfekt ut fick mig att känna avsmak. Jag tror inte att en seriös legitimerad plastikkirurg skulle gå med på att göra 10 ingrepp på samma gång på en ung tjej. Nej Shame on you vem han nu är...En sak åt gången..eller högst två..Och hoppas Heidi lägger ner nu..

3 kommentarer:

  1. sv: tack, ja bloggar och "skinnytips" som hennes blir man ju mindre galen på ibland!

    jag tycker också det är hemskt med den där heidi.... nära att dö för att bli snyggare när man redan är så jäkla snygg!?

    SvaraRadera
  2. va fin du är Stina...;) kramis

    SvaraRadera
  3. Läste nånstans idag att hon vill ha F kupa och kommer då säkert göra fler operationer.. Tragiskt och eftersom jag följt The Hills länge tycker jag att det är otäckt hur söta, rara Heidi har förändrats, mest på insidan. Tycker att det borde finnas gränser för vad man som läkare tillåter en patient att göra under väldigt kort tid, kan ju knappast vara bra för psyket det där.

    Tack snälla för kommentaren också! Det är alltid roligt med nya bloggar & i synnerhet bloggar man fastnar för/i ;-)

    SvaraRadera