torsdag 14 januari 2010

Godmorgon Bloggen

Jag har då varit uppe i ottan och tvättat, vilken tråkig syssla det är..hellre ligger jag på knä och skrubbar golv än tvättar, allt ska hängas upp på tork och usch va segt det är.
Jag blev lite nostalgisk här på morgonen av en ny låt iofs vet inte riktigt vad den heter men han som sjunger heter Taio cruz tror jag,  r´n´b låt I´m only gonna break, break, break break your heart..sjunger han..
Då tog jag en trip down memory lane och tänkte på alla gånger jag blivit sweet talkad av diverse fagra män..innan man lärde sig deras drill liksom och inte gick på allt dom sa..Det är kul såhär i efterhand faktiskt. Det roligaste är att jag själv gjorde exakt samma sak mot diverse pojkar och krossade deras små hjärtan men det tänkte man minsann inte på när man blivit illa behandlad av nån karl då va det bara killar som var avskyvärda svin..haha.
Åh saknar den tiden, när jag bodde med en tjejkompis i en pytteliten etta på söder i Stockholm..närmare bestämt ringvägen. Galna Torsdagar på Berns och Mondo när det fortfarande fanns..Allt var ett äventyr då. Fast hur kul det än var så skulle man ju inte palla i dagsläget..Festa till 5 gå upp till jobbet kl 6 skulle nog inte hända nu va..Dejta en kille ena dagen och nästa andra dagen..
Men jag behåller minnena i mitt arkiv och tar fram dom då och då..
Nu ska tvätten hängas upp sen blir det träning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar