torsdag 7 januari 2010

Godmorgon lovers

Jag blir alldeles stressad, jag fattar inte alls hur man fixar med layout på den här sidan!jag försöker men det blir bara fel hela tiden! Ska göra ett till försök sen får gärna nån komma och hjälpa mig..tack så mycket på förhand.
Igår kväll va jag hemma hos bästaste Anette, vi drack lite mousserande lingon vin och prata skit och skratta..Det va så himla mysigt och kallt som det är hemma hos alla nu. Jag kom dit och va fruktansvärt upprörd, återigen en lång historia men jag kan ju säga att vissa människor borde inte ha hund..Fy farao alltså! Sen jag blev med hund har jag verkligen lärt mig så sjukt mycket om hur giriga människor kan vara när det handlar om att tjäna pengar på sina djur! Det är fruktansvärt, dom skiter i hur hunden mår bara den producerar valpar. Jag som är VÄRLDENS största djurvän va så arg att jag skaka igår.USCH!!
Va ska ni hitta på idag då? Kom igen tell me..jag vill ha kommentarer, det är mycket roligare att blogga då ;)
Kanske att jag tränar, fast man ska väl vila nån dag emellan varven så vi får se..

6 kommentarer:

  1. Det var jätte trevligt igår! Du är toppen, puss puss
    /Anette

    SvaraRadera
  2. kom hem till mig och drick te :)
    Pusss Annie

    SvaraRadera
  3. Åh va roligt med kommentarer :)
    Annie jag kanske kommer efter 2 tiden..Hör av mig puss..

    SvaraRadera
  4. asså ditt håt va så sjuuuukt snyggt på nyårs!! =)

    SvaraRadera