torsdag 7 januari 2010

JAG VILL ÅKA TILL LONDON!

Och hälsa på min väldigt mycket låtsas bror..Och strosa runt i Soho och Hyde Park, gå ut och festa, sitta på en pub och äta flottiga fish and chips..jag fick världens längtan dit nu..Fasen varför kostar allt pengar??
Jag bodde i London efter gymnasiet, det är så dumt att man inte fattar saker när man är yngre, jag åkte hem efter 2 månadet..Varför??undrar jag nu. Jag gav det inte en riktig chans då..Skit såhär i efterhand!
Hitta ett gammalt fotoalbum..Gud va roligt!Här får ni några från Arkivet :)






Piercad och Hård!














Pappa började gråta när jag gjort den, och pappas flicka som jag är så åkte den ur efter cirkus en månad. Men jag skyllde på att jag inte kunde hångla med den inför mina kompisar :)














 Jag i London, och min låtsas fejk bror Jan. Jag hade min mega bohemperiod..Vissa saker är det ju bra att man kommer ur..

1 kommentar: