söndag 31 januari 2010

HIMLA SKIT

Jag är så förbannad, AAAAHHHhhh!!!!!!!!!!!!!!VArför ska jag vara en sån himla impulsiv människa, som måste ha saker på en gång..Jag köpte nya hudvårdsprodukter nyligen som var svindyra och jag köpte dom för att jag har läst om dem och på många ställen hade de fått väldigt bra betyg av användare.
Men istället för att gå till en klinik där som säljer skiten så går jag in och beställer på internet och läser om dom olika serierna och väljer ut den som jag tycker verkar bäst och egentligen har jag ju ingen aning om den serien passar min hudtyp, och nu tror jag att den är alldeles för stark för min hud, för den här serien innehåller syra och den sticker och imorse va jag lite rödfläckig i fejan..och det står på att blir det så, då är det dags att sluta använda..Jag blir så arg!!!ARG ARG ARG på mig själv!!!!Nu har jag slängt pengar i sjön alldeles säkerligen..
Och precis nu kom Johan hem..och har vunnit en tävling på jobbet med sin butik så dom drar till NEW FUCKING YORK i mars..AHHH min dröm är att åka dit!! Jag missunnar inte honom, verkligen inte han är värd den resan så himla många gånger om men jag vill följa med jueee!!!! Piss apa!!!
Tur att jag hade astrevligt igår..får leva på det idag..

Anette och Johanna..

Jätteuppsatt hår..kände mig som en 5 åring igen, man satte upp håret så det inte skulle tova sig för mycket..
Nu har jag ett hem kaos att ta tag i..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar