torsdag 31 december 2009

2009 - Hösten fram till jul



Partypinglan






Vackra Sofia har blivit en väldigt nära vän till mig och det är jag så himla glad för! tack för det hjärtat!











Anette o jag har druckit mycket vin, pratat om allt, funderat ut affärsideér och haft väldigt kul, varit arbetslösa ihop, vaktat varandras hundar druckit lite mer vin. Du är bästast Nettan!











Har lärt känna den här vackra kvinnan som är en fantastisk person. Både som vän och mamma och hobbyfrisör än sålänge ;) Bästa grannen!





Har hängt och partajat en del med dom här två..
Och jag o micke har haft våra små middagar då och då..
Och Micke du är också bästast.. :)




Jag har myst med min baby..







Jag har förlorat pompom och fått tillbaka honom






Varit på Galej..















Piffning innan fest hos Danne o Jossan.










Johan stylar frissen - Älskar dig Baby!









Firat jul med Johan och hans fina familj










Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder utan nu återstår bara att önska er alla som läser här ett GOTT NYTT ÅR!!!
Och till min syster med familj, Sara, Malin, Annie, Michelle, Philippa som jag inte träffat så mycket denna höst, hoppas ni får världens bästa nyår och ett nyårslöfte är att vi ska ses mer nästa år.

PUSS

2 kommentarer:

  1. Jag är så himla glad att jag har funnit dig!!! tusen pussar och kramar

    SvaraRadera
  2. Tittar in och önskar Er ett gott nytt år!/ Johanna

    SvaraRadera