måndag 28 december 2009

Måndags Galej

Finally är jag ute ur jobb bubblan..känns som jag jobbat dygnet runt i 3 dagar, och de har jag ju nästan.
Plus att jag traska hem från pappa som bor i slavsta med en tung väska + en hundfoderpåse som väger 3kg...bra början på min nya vältränade kropp ;) Och nu har jag precis tryckt i mig massa 34% creme fraiche..Bra där stina!
Kom precis hem från en vända på stan..jag hade på tok för mycket kläder på mig så jag höll på att svettas bort,  hitta en del saker ja ville ha, men palla inte ställa mig i köerna.Trevligt sällskap hade jag av vackra Nina och hennes bror. Köpte ett armband faktiskt..kom jag på nu från indiska.

Fint?
Ikväll ska jag dricka lite vin med Anette och kanske Marie om hon väljer rätt, vilket är att hänga med oss!!
Jag börjar bli stressad över nyårskläder. Jag vet inte vad det är med den där fucking dagen.
Varje år är det samma visa, man vill typ skita i alltihop men jag iallafall känner mig jättepressad att göra nåt skitlkul och på det så ska man vara jättepiffig och snygg.
Jag har ingen klänning..och jag vet inte vad jag ska sätta på min kropp..överhuvudtaget!!
Hjälp...
Kul kommer det bli hur som haver för vi ska va med Mats o fimpen..
Nej nu ska jag ut i regnet!!?med hunden innan nettan kommer
Puss




1 kommentar: