måndag 14 december 2009

Out of order

Jag är förkyld och tycker synd om mig själv ynklig som ja e..nån som har nåt bra tips på sida där det finns roliga serier??
Jag e hungrig också men inte sugen på att äta, en väldigt konstig känsla för ett matvrak som mig men nu trycker jag i mig lite kanelbullar som är alldeles för söta..















Här är jag parkerad till vidare..
























Ska äta massa c vitamin

















Lite mer partypingla igår kan man ju säga innan jag gick in i förkylningsdimman























Jag tänkte starta en kampanj här på bloggen som går under namnet JAG VILL HA EN DISKMASKIN..
Såhär ser det ut hemma hos oss as we speak..Man ska väl egentligen inte visa sånt men nu är jag trött på det här..Min kille är Mr Expert och vi har inte ens en diskmaskin..It dosen´t make any sense..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar