onsdag 23 december 2009

Julklappar till mig själv

Gud jag e så trött, vad är det för fel på mig? Jag somna på soffan o sov typ 2 timmar, vakna sprang ner på stan igen för att jag va tvungen o köpa ett par leggings från h&m kom jag på. Och en mascara och lite annat.
Jag o baby kanske inte kommer iväg ikväll, han jobbar fortfarande den tråkmånsen och jag är left alone och ska fixa biffen här hemma, bokstavligt talat. han borde inte lämna mig utan övervakning för då sätter jag sprätt på pengar så det viner om det. Jag har köpt...

Typ världens vackraste örhängen. Jag blev kär!jag kunde inte ha gjort dom bättre själv.

Det här blir min julaftonsklänning. Inte köpt idag utan den kom hem från Nelly igår. Den är väldigt tjusig.
Bilden gör inte dessa leggings rättvisa, dom är transparanta med massa stenar på.
Och den här koftan,den köpte jag mest för att den va på rea och snorbillig och jag behöver faktiskt koftor.
Köpte även en ny hudvårdserie idag som jag ska prova. Va på en hudvårdskonsultation och kvinnan rekommenderade dom produkterna, kommer inte ihåg namnet på märket.
Sen blev det lite smink, foundation och sånt nödvändigt.
Nej nu måste jag städa upp här..på riktigt.
Puss på er

3 kommentarer:

  1. Å du vackraste..saknar dig med..massor..:)
    En liten dejt efter julhelgen?...Ha en underbar jul nu fina Stina..puss

    SvaraRadera