tisdag 29 december 2009

I survived the gym


Tack gud för det, kändes lite tungt påväg dit o jag o sofia ramla in i några butiker innan vi tog stegen fram till Nautilus dubbeldörrar. Men va duktiga vi va och körde värsta mastodont passet. Jag lekte även en del med pilatesbollarna, skulle testa lite Anna Anka övningar och ligga på bollen och skjuta upp ben och röv i luften..det gick sådär och jag ramla mest in i väggen och låg o skratta i en hög, och alla fridfulla simmare titta upp lite surt på oss..Men det får dom ta för man ska ha kul när man tränar har jag hört..
Sen blev det Cupidosallad medtagen hem till moi och jag shoppa ett par reaskor äntligen..vete tusan om dom va så snygga men de skiter jag i..måste ha ett par hur som haver.
Hade så himla mysigt igår också med Anette, vi gick till Plock och satt o prata om livet över ett (eller 3)glas vin och hon va så fin i sin nya tröja som jag funderar på att stjäla av henne..I love it!









































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar