onsdag 9 december 2009

Lista

Nu är tröttmössan pigg..johan ligger och snarkar här brevid och han e så fin. Jag får inte följa med till globen på Fredag så nu är jag uppretad på Samsung. I min och P diddys värld så är allt möjligt och nu kanske det är något fel på mig när jag räknar mig som samma kaliber som Puff men det skiter jag i. Gubbarna på samsungs vipplan behöver en liten snärta som sitter och åhhhhar och slänger med håret när pojkarna sjunger . Dom har bara inte förstått det själva. Vilket betyder att dom inte förstår sitt eget bästa.
Skit i det jag gör Uppsala osäkert istället..det blir kul. Skitkul.




Finaste Baby.


Vi kör en lista tycker jag. Snor Gynnings rakt av.

Senaste köpet? En smirnoff på Oasia
Senaste förälskelse? Ja, jag är efter men Frank Wagner!!
Senast Förbannad på?Att jag inte får följa med på Idol (samsung wtf??)
Senaste sms:et va ifrån? Marie
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft?Bästa är nog den jag har nu = mycket klackar och päls. Värsta när jag va runt 9-10 år och klädde mig från topp till tå i damkläder. smycken tröjor hela kittet och i alla regnbågens färger.
I väskan har jag: Läppstift..always. Mobil, nycklar, plånbok, kajal.
Det absolut fulaste som finns?Jeans som sitter osmickrande..It never helps.
Har du några känslor?Ja verkligen
Mest överanvända ord?Jag vet inte..fast det är 3 ord men dom hör ju ihop.
Vem är bäst på hela planeten?Äh vilka svåra frågor..Min baby e ju bäst..
Hur smart är du på en valfri skala? Hahaha..Streetsmart = en stark 8,5 Intellektuellt = 7...Herregud
Till frukost äter jag: Kaffe, juice, bacon eller mackor.
Här lunchar jag: Hemma oftast, på stan blir nog en ceasarsallad på villa romana
hit går jag efter jobbet: Ja du beror på när på dagen jag slutar men hem till gymet eller till någon trevlig bar som plock.
En Onsdagskväll går jag: Hem till någon vän och dricker vin
Och på torsdagen vaknar jag: ofta på soffan med smink och kläder på
Har du någonsin..
Googlat dig själv? Svar ja. Men jag hade inte mycket att komma med.
Sökt efter ditt namn på flashback?Nej men nu har jag når att göra efter det här :)
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen?Yes oh yes..works like a charm förutom när man typ 5 minuter innan har jiddrat med vakterna så dom minns en klart och tydligt.
Ljugit om din ålder?hmm..kanske öm ja skulle in på nån krog men annars ne.
Druckit slattar?Ohh ja det va min grej när jag bodde i sthlm, nuförtiden vågar jag inte. Men då på Mondo, Debaser; kvarnen och snaps va jag slatt tjuv.

Nu måste jag sova Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar