söndag 27 december 2009

Hejsan

































Jag fick ju den här i julklapp och blev skitglad! Jag tycker nämligen Per "Sexy" Morberg är väldigt het när han lagar mat på sitt råa sätt ;) så jag lär ju komma in i rätt mode när jag ger mig på hans recept.
Fast Per får vänta idag hinns det inte med, ska iväg på middag snart till Johans mamma och sen jobb igen..puh!
Och i veckan är det no mercy..mitt ass ska till gymet! Det här håller INTE! SÅ nu har jag bestämt mig för det! Såhär ska det se ut löparskorna på, fast kanske lite mer påklätt...Puss på er



2 kommentarer:

  1. sjukt snygga ben har du kvinna!!! no mercy i veckan jag år såååååååå på! nu jävlar. puss

    SvaraRadera
  2. Hade haha..nu e det två köttben..nädå! Men fasen nu måste vi styra upp...jag ringer dig imorgon då e jag helledig :)..denna dag är en stressdag, fick hoppa in extra på jobb nämligen. Puss o saknar dig

    SvaraRadera