fredag 4 december 2009

Hallå helgen!

Jag sitter och dricker STARKT Kaffe..Hade varit ännu bättre med en liten snaps på sidan eller varför inte i kaffet då hade det nog blivit fart på mig. Det är Helg och jag e ledig, trött, kåt och glad.

Jag brukar fundera ibland på hur jag kommer vara när jag är gammal och som det känns nu så kommer jag säkert gå runt med en fickplunta i innerfickan och spetsa diverse drycker som kommer i min väg. Och jag kommer tycka att jag e så smidig och att INGEN märker något men alla kommer förstås veta om det..


Och såhär läcker ser man ut efter många nattpass. Jag har förstärkt det blålila under ögonen (finns blå pennor på H&M t.ex som ger rätt effekt)
Sedan har jag lagt till lite röda fläckar precis runt munnen med hjälp av en rödbrun läpp penna.
Och sist men inte minst så har jag tagit en halv lök ca 2cm från mina ögon och stirrat rakt in i för att få den där rödsprängda tårögda looken som är SÅå het just nu.
Voila!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar