måndag 7 december 2009

<3

Jaaaa, sofia ska träna med mig :) jag satt just och tänkte banga här men nej nu ska jag dit. Det är så himla lätt att tappa gnistan. Jag brukar oftast vara duktig och tvinga mig själv att träna för jag vet att första gången man gör något annat istället för att träna så är det kört. Då kan man göra om det och strunta i det igen och igen och igen. Så nu är det skärpning. Va ca 2 veckor sen sist och nu kör vi..Jag menar det! Jag hoppas ni är med mig??
Ska skicka tillbaka klänningen också, den känns inte 100..och här har jag suttit och lappat ihop påsen igen och klurat ut vilka lappar som ska va med men så klart så tejpar jag igen påsen och glömmer lägga i en lapp..palla. Det här är baksidan med att nätshoppa, det är smidigt att få hem men ett himla jobb att skicka tillbaka. Nä tacka vet jag överdisk shopping..Faktiskt. I´m old fashioned!



Bye Bye Dress...












På onsdag börjar min absoluta favorit serie på 5an Real Housewifes of ..So far gillar jag New York fruarna bäst, nu va det Atlanta eller nåt sånt och dom verkar helt crazy. Men hur som helst så kommer jag sitta klistrad. Nån som vill vara klistrad med mig på onsdag kl 21.00 med lite vin kanske??


New York fruarna


















Orange County fruarna

















Jag ska nog pitcha in Uppsala fruarna till nåt tv-bolag. Hade varit nåt va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar