lördag 26 december 2009

Pension Nästa?

Fy nu blir jag avis på alla som va ute o slira igår..jag ville oxå! Men jag jobba, det va mysigt men kanske inte direkt party party när man slumra in runt 12 snåret.
Ah det kommer fler tåg, Sofia kanske vi ska styra upp vår idé snart??
Jag har tagit det så lugnt idag att man skulle kunna börja fundera på om jag är förpensionär. Men det beror lite på lilla vovven som är tillbaka och han behöver lugn.
Inatt hos pappa så hade han strategiskt lagt sina blaffor (bajs) i alla hörn i pappas 2 rum. Detta för att han varit stressad där han va innan han kom hem och inte ätit vilket resulterade i en dålig mage.
Iallafall så va det mitt första misson imorse att leta bajs..han hade prickat in sladdar o allt möjligt..himla nice.
Men jag är så glad att ha honom hemma igen..
Sen har jag legat i soffan och kollat film..det är vad jag har gjort idag.
Men ibland behöver man det också.
Jobb inatt igen..Puss på er

1 kommentar:

  1. vi ska verkligen styra upp våran ide, träna och sen blir det planering, låter det bra? pusssss

    SvaraRadera