lördag 5 december 2009

Lördags babbel

Hahaha, det är hanska kul när man skriver ett inlägg med lite alkohol i kroppen, jag menar trodde jag verkligen själv på att jag skulle dra ner på stan och gå ut. Ibland är jag lite väl optimistisk. Jag somnade på soffan med en McDonalds påse i handen. Hade en så himla trevlig kväll iallafall.
Idag sov jag nonstop till klockan 12 så himla skönt..Jag o johan har tryckt i oss ostkaka med sylt och glass..Mums! Kollar Idol reprisen.

Och just det, vet ni vad min kära sambo kommer hem och kläcker ur sig igår kväll när jag och Anette sitter och sippar vin i godan ro..Jo att han har fått en vip biljett till Idolfinalen i Globen på Fredag!!Samsung bjuder..blablabla!Till historien hör att han ALLTID får såna här grejer (genom sitt jobb) och jag får ALDRIG följa med. Jag kan rabbla en hel lista på grejer, Lets Dance, Metallica Vip 2 gånger!Lady Gaga u name it!
Jag tycker liksom att han nångång kan kläcka ur sig ´skulle jag kunna få en biljett till min flickvän också, hon älskar idol` Men nu är det såhär att jag har nästintill mordhotat honom om jag inte får följa med..Jag tycker liksom att dom där samsung människorna kan skaka fram en extra biljett...Herregud ska det va så svårt. Annars kan jag sitta på golvet vid deras vipfötter som en hund.

Nu ska vi handla och jag ska tjata hål i hans huvud så han frågar efter en till biljett. Jag är en underbar flickvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar