onsdag 23 december 2009

Naughty Nurse

Hahahahahaha...Micke (och david!du kommer ej undan) din fuling där lurade du mig allt..!!
Micke min kära älskade micke..han köper alltid..då menar jag ALLTID lite dirty saker till mig o johan i julklapp eller när han varit ute o rest.
Första julen vi firade ihop jag och johan så fick vi handbojor med rött fluff på..vi öppnade gladeligen paketet framför föräldrar och syskon..kollar ner..och jag kläcker ur mig..och vi som inte har en sänggavel älskling!
Vi hade ju ingenstans att sätta fast dom liksom...och ja tyckte jag rädda situationen.
Nästa gång fick jag en polisdräkt från thailand som jag älskar (och johan med) så där va de en mitt i prick som slapp öppnas i familjs sällskap.
Och nu ikväll fick jag en julklapp..jag har gått o skämtat i fler veckor om att jag vet att det enda micke o david kommer köpa är något sexrelaterat som en nurse dräkt eller en french maid dräkt..Men micke grundlurar mig och får mig att tro att jag sa få presentkort på smink..
Jag blir dock väldans nyfiken när jag kommer hem ikväll och öppnar paketet 2 dar innan jul och vad ligger där.. om inte en naughty nurse suit..!Tur, jag rädda oss från pinsamheter runt matbordet igen.
Men Jädrans snygg va den..och den gjorde wonders redan första..natten ;)
Tack Micke o David för att ni spicar upp vårat liv...hehe

2 kommentarer:

  1. Passa den? Visst var den snygg! Funderade nästan på att behålla den till Benji! =)

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg va den :) du ska alltid ge allt till benji..han kan inte bära upp det som jag :)

    SvaraRadera