lördag 19 december 2009

Och efter bilden kommer imorgon

Måste styla till håret först, men lite bilder från kvällen bjuder jag på. det blev pådrag här på andra sidan storgatan. Jag o Nina stod klistrade i köket och johan sprang ner för att checka läget. det va 2 brandbilar, ambulans och polis. Jag o Nina stod och fantiserade om att nån låg död i värsta beckanda..dom åkte nämligen upp med brandbilslift och lyste in i en lägenhet som va mörk så vi trodde dom leta efter lik..men det visa sig att det var en brandvarnare som hade gått av och grannarna tyckte det lukta rök..mer än så va det inte..och det brann inte heller.


Fick lite vin i kistan

















Fina Nina
















Me in slinghätta..
















Fire Fighters :)




Älskling stekte kött..min favorit













Mums













Trött Gordon Ramsey

1 kommentar:

  1. Hfan va spännande!! Jag hade nog kutat ut m Slinghättan i högsta hugg och frågat vadvadvad som hänt! Tihi!

    SvaraRadera