torsdag 10 december 2009

Sleep tight tigers

Mitt i natten, måste sova nu. Har haft en skitmysig kväll..nya real housewifes verkar ju intressant..Italian tacky style och mycket färgstarka karaktärer..kan nog bli bra. Jag blev bara så fruktansvärt provocerad när en av bruttorna drar in i jordens fulaste inredningsbutik och köper skit om ni frågar mig för 800.000 kr som hon cashar i sedlar. Asså vi snackar möbler och kuddar och grejer som är så fula att jag inte ens skulle ta in dom i mitt hem om jag fick betalt. Men smaken är som baken.. Vissa tycker ju att Idominsalva på läpparna är skitsnyggt..jag tyckte det när ja va 15 år..då sprang ja runt som att jag skulle ta mig an världens slalombacke..nu är det en bra kur för mina torra läppar inom hemmets väggar. Hörs imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar