torsdag 3 december 2009

Paljetter, Barn och annat

Idag har min hjärna varit på semester..Vart kan man ju verkligen undra. Jag har känt mig hög på diverse preparat mellan varven utan att ha intagit dom. Jag fungerar inte som jag ska utan minst 8-9 timmars sömn per natt. Så ja det kommer förmodligen gå käpprätt åt skogen den dagen jag får barn. Catharina informerade mig om detta häromdan när jag sa att jag blir helt slut av att jobba nätter.
Man vet vad trött innebär den dagen man skaffar barn och jag har två sa hon och spände ögonen i mig ;) Så jag ser verkligen fram emot det. Att skaffa barn.

Jag fick hem klännigen jag beställde idag..snabb leverans från Nelly I like it!! jag kan inte hålla mina klåfingriga fingrar borta från saker med paljetter på..det är nåt fel på mig. Så det är tur att min kille inte läser min blogg för han har tröttnat på mina (ofta misslyckade) inköp av paljettklädesplagg. Köpte en klänning från H&M som är i helpaljett som jag aldrig använt.
Klänningen va skitfin, men jag måste fundera på om jag ska ha kvar den. Den va lite tajt i midjan så om jag ska ha den måste jag gå ner 1-2 kilo typ kanske..
Men ska fota den imorgon och lägga upp och då får ni hissa eller dissa.


                                        Finaste pomis! han älskar vinter och frost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar