torsdag 10 december 2009

Ska det va så svårt?

uhhh jag mår illa..tryckte precis i mig en nudelwok med nån form av currycocosmjölk sås..blev lite mycke flott där va. Matvraket är i farten, nu är jag sugen på godis. Jag kan inte ha godsaker hemma för då proppar jag i mig allt på en gång. Tror det är men från min barndom..när jag fick mitt lördagsgodis så hetsåt jag allt nonstop för att ingen skulle ta det och sen mådde jag illa. Medans min syster sparade sitt och tog fram det på kvällen och satt och snaska. Gissa om jag blev arg och avundsjuk..men då satt jag och tjatade om att få smaka så jag tjäna ju 3-4 godisar på de, smart e man ju..vilken buisness woman.

Vi får se här om fimpen hör av sig i sin paus på jobbet på 2 timmar. Meningen är att vi ska träna då och jag har lovat att bli träningshitler mot henne (och mig själv) så vi kommer igång igen. Vi hade ett bra flow där innan..sen vet jag inte vad som hände. Då va det snack om 5 kilo ner innan nyår..nu kanske vi hinner 5 hekto. Ska det vara så himla svårt. Det är ju bara att göra det..Herregud!

Mitt mål är ju det här..typ. Tror ni jag klarar det? :) Lovar att jag drar på mig en liknande outfit? isåfall och viker ut mig i Uppsalatidningen.


2 kommentarer:

  1. Kanske dig man ska hänga med på nyår. Lär ju bli mycket uppmärksamhet med tanke på outfiten ;)
    Fint att du sprider bilderna vidare! Snyggaste trekanten ever!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Haha..jo men visst men det kan nog bli lite kallt där runt 12 slaget :)

    SvaraRadera