torsdag 10 december 2009

Jag kommer inte på någon rubrik

Hahaha..vilket patetiskt litet träningspass jag fick till där..3 maskiner och cirkus 20 minuter på löpbandet.
Men jag gick dit iallafall och det mina vänner är det viktigaste för nu känner jag mig taggad. Så imorgon är det jag som sätter alarmet tidigt och kör morgon träning. Jag tror att problemet ligger i att jag tränat på eftermiddagen på sistone och då hinner jag bli otaggad under dagen. Jag är en sån som vill få saker gjort, och har man tränat på morgonen så slipper man tänka mer på det sen.

Nu blev jag kaffesugen..ska göra en stor kopp och sen ska jag bada min hund som har rullat sig i lera idag och färga kläderna jag skulle färga igår men man behövde fixeringssalt stod det inuti förpakningen och jag hade inget..
spännande va..sug på den Torsdagskvällen..

3 kommentarer:

  1. 20 min löpis e ju bra ju! =)
    Jag blir åxå helt oootaggad att träna mot em/kväll. men d e ju enda tiden jag kan, då jag e hemma med lillfisen på dagarna..
    Så det e bara att spruta citrus/chili i ögonen o gå till gymmet NU!=)

    SvaraRadera
  2. Fy va duktig du är som ändå pallar, nu känner jag att jag har noll uräkter att sitta hemma på röven och dega. Nångång får väl hela bloggmaffian ha träff bland gymets maskiner :)

    SvaraRadera
  3. det tycker jag verkligen att vi borde styra upp!!!!

    SvaraRadera