fredag 18 december 2009

Nu tar jag tag i resten av livet

ska städa upp här, köpa lite vin..ikväll ska jag slinga håret.
Igår när jag skulle tröstäta en pizza som jag och baby stannade för att köpa på Venedig så va Marie där med sin Mehdi! Jag ville inte ens följa med in först för jag tyckte hela mitt face va uppsvullet men gjorde det ändå. Och va glad jag blev att se fina Marie sitta där av en slump eller egentligen var det väl inte så otippat med tanke på att hennes kille + familj äger stället men att vi tajma..hon är alltid så glad och positiv och fick mig att skratta massor! Tack hjärtat för det..Vi måste ses mer..de är vi lite dåliga på men vi pratar mob ofta iallafall.


                                                                            Sötis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar