söndag 13 december 2009

Det går inte alltid som man tänkt sig..

Jag va på topp stylad, taggad..även fast jag varit seg idag så såg jag fram emot den här kvällen för min nyfunna vän catharina va utan barn och vi skulle ha en helkväll och hänga på stan..va händer?jo stina blir sjuk..Har haft en öm hals hela dagen men ignorerat den. Kommer till Catharina och det blir bara värre och jag blir täppt i nosen..trycker i mig 2 alvedon vilket man tydligen inte ska göra om man dricker vin..men ipren går bra..men det hjälpte inte så värst mycket så flickorna fick dra vidare och jag lunkade hem...så nu sitter jag här i soffan under täcket och e besviken på mitt imunförsvar.
Kanske finns nån rolig serie som kan pigga upp min tillvaro..för johan har gömt sig eller gått i ide så han kan inte pigga upp mig..
Snörvel
Jag hoppas att ni fina flickor får en rolig kväll Puss på er

1 kommentar:

  1. Snuttan då...hoppas du mår bättre snart, vart en snabbis på stan bara, nu blir de bingen för min del me..massa friska kramar till dig min vän...

    SvaraRadera