onsdag 30 december 2009

2009 - Våren

Hur ska man sammanfatta detta år?
Bergochdalbana är nog ett passande ord för mitt år för det har verkligen varit
euforiska toppar och mörka dalar.

2009 firades in hos fimpen och mats med massa andra fina människor bland annat josefina och Danne.
Då kände jag ingen av dessa personer särskilt väl utan Johan var väl länken där eftersom han och mats jobbar ihop. (första gången jag o fimpen träffades så diskuterade vi barnaga på en efterfest..haha)
Jag minns att jag hade gjort en brunutansol dusch dagen innan som inte alls funka och hade en paljettklänning på mig (surprise) vi åt jättegod mat och drack skumpa.

Sen minns jag ärligt talat inte så jättemycket av januari/februari.
Jag pluggade min sista termin marknadsföring/försäljning under våren.
Jag gjorde min roligaste praktik under hela utbildningstiden på Minoutfit.se och fick göra och jobba med allt sånt som jag alltid velat göra, gå på pressvisningar, få goodiebags ;) anordna en pressdag tillsammans med klädmärket Dagmar och Sophie by Sophie, skriva modenyheter för minoutfit sajten osv..det var en skitrolig praktikperiod.
Jag fyllde 24 år i April och blev kärring tyckte jag då.
Jag spruta in Restylane i läpparna som en 24 års present till mig själv.
Jag drack en himla massa rosé hela våren och satt på uteserveringar i solen.
Jag tog Examen i Maj efter mina 2 års plugg och va stolt över att jag klarat det!
Hängde med mina fina vänner nya som gamla.
Gud mitt minne är inte så bra, måste vara all rosé ;) Ni får lite bilder istället.







Johans pappa fyllde år och vi firade på en restaurang på Värmdö.









Rosé och fanta min signaturdryck!









Johans pappa.






Jag såg ut såhär en kväll i Maj..














Det blev tokvarmt lagom till våran examensdag så då va det barbent som gällde!














Glada examensflickor




















Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar